Friday, June 4, 2010

Zein's Perfect Skin Care & SPA Range


Zein's Perfect Skincare & SPA Range menawarkan rangkaian yang merangkumi produk penjagaan wajah, tubuh, aromaterapi, SPA, penjagaan kaki dan rawatan resdung. Diperkaya dengan ekstrak tumbuhan dan herba dengan dibantu oleh pakar kulit (dermatologi), rangkaian Zein's memastikan setiap produk yang dihasilkan berkualiti tinggi disamping kepuasan pelanggan merupakan kepentingan utama kami.

Kesemua produk Zein's diformulasi dan dikilangkan di bawah standard kebersihan yang ketat dan pengawalan kualiti untuk memastikan produk selamat dan berkesan.

Jadi, untuk memiliki kecantikan sempurna secara semulajadi, beralihlah kepada Zein's.

Jangan ragu. Kami mampu mengubah penampilan anda!!!

5 comments:

Anonymous said...

salam,

saya berada dan tinggal di termerloh sekarang ..boleh saya tahu cawangan rawatan zeins ear candling yang berhampiran dengan tempat tinggal saya sekarang dan no untuk dihubungi. terima kasih.

pet4175@yahoo.com

aishah,

sweet @riel~ said...

salam, saya baru mula menggunakan produk zein secara insentif..tetapi saya kurang pasti aturan pemakaian yang betul.
1.black whitening soap
2.fruity herbal soap
3.glycolic soap
4.sunblock gel
5.pigment toner
6.whitening cream
7.glycogel
8.green peeling oil

saya berharap anda dapat membantu saya. Terima kasih

Anonymous said...

Nice post. I learn something totally new and challenging on
sites I stumbleupon everyday. It's always helpful to read through content from other authors and practice something from their web sites.

Feel free to visit my site ... hexagon fish tanks hexagon fish tank sizes

Unknown said...

where can we get this product

Unknown said...

can i have contact number for dealer/stokist zein' skincare

Post a Comment